Digitalizacija vse hitreje polni prostor dokumentnih sistemov, datotečnih in e-poštnih strežnikov, osebnih računalnikov zaposlenih in shrambnih prostorov v oblaku. Pomembni poslovni dokumenti v digitalni obliki so izpostavljeni vse večjim tveganjem, od izgube ali okvare do zlorabe, kot so nepooblaščeno dostopanje ali hekerski napadi z izsiljevalskim virusom. Ob digitalni transformaciji celotne dejavnosti organizacije, od poslovanja do produkcije, je sedaj že nujno, da svoje pomembne dokumente in podatke shranjujete v zaupanja vredni certificirani varni hrambi.
Na webinarju “Certificirana varna hramba: Zaupanja vredne digitalne vsebine”, ki bo potekal v četrtek, 9. septembra 2021, ob 13.30 uri, v spletnem okolju Microsoft Teams, bomo predstavili prve korake k uvedbi certificiranih storitvah zajema in hrambe digitalnega gradiva ter kakšne izzive rešite s tovrstnimi storitvami, ki jih ponuja Skupina Pošte Slovenije.
Webinar bo zaokrožila predstavitev dobre prakse uporabe storitve certificirane varne hrambe iz prve roke!
V samo eni uri boste dobili potrditev, zakaj je certificirana varna hramba osnova za zanesljivo, varno in kakovostno digitalizacijo ključnih poslovnih in produkcijskih procesov.
Na webinarju bodo najboljše prakse z vami delili:
- Aleš Leskovar, direktor podjetja Platform
- Branko Godec, produktni vodja za storitve certificirane varne hrambe, Pošta Slovenije
- Dejan Pacher, vodja prodaje storitev certificirane varne hrambe, Pošta Slovenije
Kakšne probleme rešite s storitvami certificirane varne hrambe?
Certificirana varna hramba dvigne obvladovanje tveganj, povezanih s shranjevanjem digitalne poslovne dokumentacije, na neprimerljivo višjo raven, kot jo lahko zagotovijo organizacije same. In to je v času razširjanja digitalne transformacije v vse segmente poslovanja še posebej pomembno. Storitve certificiranega zajema in hrambe digitalnega gradiva, ki jih ponuja Skupina Pošte Slovenije, vam omogočajo, da preidete na popolno digitalno poslovanje, ne glede na dejavnost in velikost organizacije.
Z uporabo storitev certificirane varne hrambe zagotovite hrambo digitalnih dokumentov in drugega digitalnega gradiva v skladu z različno področno zakonodajo, ki velja za podjetja in javne ustanove.
- Hitra uvedba, transparentno obračunavanje po porabi.
- Uvedba ne vpliva na izvajanje trenutnih poslovnih procesov in delovnih postopkov.
- Dostopnost do storitve preko API-ja omogoča integracijo s katerimkoli informacijskim sistemom. Integracija je že izvedena z več kot 30 poslovnimi informacijskimi rešitvami in storitvami (DMS, ERP, CRM, HRM, e-trgovine …).
- Dodatno so dokumenti strankam dostopni tudi preko spletne aplikacije, kjer lahko dokumente pregledujejo, upravičeno dopolnjujejo in spreminjajo metapodatke, razvrščajo dokumente…
- Spletna aplikacija omogoča celovito upravljanje storitev, dodajanje in spreminjanje uporabnikov in njihovih pravic, upravljanje sistema razvrščanja, pregled revizijskih sledi dokumentov in dostopov do sistema, izločanje in odbiranje dokumentacije, register uničenih dokumentov…
- Omogočeno je ročno masovno nalaganje in naknadno indeksiranje dokumentov, kar je primerno predvsem za manjše stranke, ki ne razpolagajo z rešitvami za upravljanje dokumentov in bi vseeno želeli varno hraniti svoje dokumente.
- Podpora pri oblikovanju klasifikacijskega načrta in notranjih pravil.
- Enostavno dodajanje novih tipov dokumentov in meta podatkov ter različnih digitalnih vsebin (dokumenti, načrti, slike, avdio, video …).
- Takojšnja in stalna (24/7) dostopnost do shranjenih vsebin.
- Trajnost in skladnost poslovanja ponudnika storitve.
- Celotna storitev se izvaja v okviru Skupine Pošte Slovenije, v najsodobnejših podatkovnih središčih na oddaljenih lokacijah.
Storitve certificirane varne hrambe s praktičnega vidika
Zakaj smo prepričani, da bo ena ura webinarja tako koristna za vas? Enostavno zato, ker boste spoznali:
- kako sploh pristopiti k zaupanja vredni varni hrambi;
- kakšna so poslovna in zakonska izhodišča;
- kakšne so tehnične in organizacijske zahteve;
- kje je smiselno začeti, katere dokumente organizacije običajno najprej zavarujejo s tovrstnimi storitvami;
- kako poteka uvedba v praksi in kakšne so pridobljene koristi;
- kakšni paketi storitev so na voljo in kako je možno standardne storitve prilagoditi zahtevam uporabnikov.
Vidimo se 9. septembra, ob 13.30 uri. Ne pozabite na prijavo!
Prijava na webinar žal ni več možna.
Vabimo vas, da si ogledate več informacij o storitvah digitalizacije papirnega gradiva.