Celovito upravljanje z digitalno identiteto

Za varno in zaupanja vredno poslovanje v digitalnem svetu potrebujete tudi digitalno identiteto.

Zaupanje s tradicijo

Smo varen in zanesljiv partner s tradicijo kakovosti na področju zagotavljanja storitev identitete in zaupanja. Storitve zagotavljamo v sodelovanju s partnerjem Rekono.

Dostopnost storitve

Registracijo in preverjanje istovetnosti za uporabo storitev lahko opravite na številnih poslovalnicah Pošte Slovenije.

Prijazno uporabnikom

Uporabnikom storitev je na voljo brezplačno telefonsko in spletno svetovanje ter podpora pri izbiri, nameščanju in uporabi vseh storitev.

Odzivnost in prilagodljivost

Hitro obdelamo vaše vloge, poleg tega pa nas odlikuje hitra prilagodljivost tudi najbolj zahtevnim uporabnikom.

Z nami ste v dobrih rokah

Pri vseh storitvah zagotavljamo skladnost z zakonskimi predpisi in zahtevami.

Storitve identitete in zaupanja

V nadaljevanju so predstavljene storitve Rekono, ki jih lahko naročite… 

Račun Rekono predstavlja vaše sredstvo elektronske identifikacije za varno predstavitev pri poslovanju na spletu. V praksi to pomeni, da lahko z računom Rekono na spletu izkazujete svojo identiteto na najvišji ravni zanesljivosti, lahko se varno in zanesljivo prijavljate v najrazličnejše spletne storitve ponudnikov, ki so povezani v sistem Rekono, poslujete z bankami, elektronsko podpisujete različne dokumente, pogodbe… Pri tem je uporaba računa Rekono za končne uporabnike brezplačna.

Kvalificirano digitalno potrdilo je varnostni element, ki omogoča zanesljivo overjanje in identifikacijo uporabnika v elektronskem poslovanju ter izvedbo naprednega ali kvalificiranega elektronskega podpisovanja dokumentov.

To področje v Sloveniji urejata Uredba (EU) št. 910/2014 Evropskega parlamenta in Sveta o elektronski identifikaciji in storitvah zaupanja za elektronske transakcije na notranjem trgu in razveljavitvi Direktive 1993/93/ES (eIDAS) in Zakon o elektronski identifikaciji in storitvah zaupanja (ZEISZ).

Elektronski podpis je storitev zaupanja za ustvarjanje kvalificiranih elektronskih podpisov na daljavo v skladu z Uredbo eIDAS.

Podpisnik dokumenta ima izključni nadzor nad uporabo svojih podatkov na oddaljeni napravi za ustvarjanje elektronskega podpisa, s katero v njegovem imenu upravlja ponudnik storitve zaupanja, ki izpolnjene zahteve za kvalificirani elektronski podpis.

Elektronski časovni žig je storitev zaupanja, ki povezuje čas podpisa dokumenta in podatke v njem. Na ta način zagotavlja, da je elektronski dokument v trenutku podpisa s časovnim žigom obstajal s točno določeno vsebino in kasneje ni bil spremenjen.

Z elektronskim časovnim žigosanjem zagotovimo dolgoročno pravno veljavo elektronsko podpisanih dokumentov tudi po izteku veljavnosti digitalnega potrdila, s katerim je bil dokument elektronsko podpisan.

Elektronski žig je storitev zaupanja za ustvarjanje kvalificiranih elektronskih žigov na daljavo v skladu z Uredbo eIDAS. Uporabnik ima izključni nadzor nad uporabo svojih podatkov na oddaljeni napravi za ustvarjanje elektronskega žiga, s katero v njegovem imenu upravlja ponudnik storitve zaupanja.

Elektronski žig je podoben elektronskemu podpisu, s to razliko, da podpisnik ni fizična oseba z imenom in priimkom, temveč pravna oseba kot celota.

Odkrijte pravo rešitev za vaš izziv!

Stopite v stik s prodajnim svetovalcem in pridobite celovite informacije o storitvi.

Podpora

Prodaja

Zakaj izbrati storitve Posita

Zaupajo nam

E-novice

Prijavite se na Posita e-novice in ostanite obveščeni o naši ponudbi, storitvah, nasvetih, aktualnem in trendih iz sveta IT.