Celovita storitev digitalizacije papirnih dokumentov
V sodobnem delovnem okolju ni časa in prostora za papirne dokumente.
Naredite preskok v učinkovitosti in produktivnosti. S storitvami digitalizacije papirnih dokumentov poenostavite prehod na popolnoma digitalne delovne postopke. V organizaciji namreč uporabljate le še digitalne dokumente, ki jih obvladujete s poslovnimi rešitvami, kot so sistem ERP, dokumentni sistem, sistem za vodenje strank CRM ter sistem za upravljanje s kadri HRM.
Storitve Posita so najbolj enostavna in učinkovita pot do popolnoma brezpapirnega poslovanja.
Zakaj naši naročniki zaupajo digitalnim dokumentom?
- Akreditirana storitev zajema zagotavlja, da je digitalni dokument zakonsko enakovreden papirnemu originalu.
- Digitalizirane dokumente hranimo v podatkovnih središčih, kjer se varnost informacij upravlja po standardu ISO 27001.
- Neomajno zaupanje – upravljanje tveganj na področju informacijske varnosti smo nadgradili s strogimi organizacijskimi pravili, s katerimi zagotavljamo, da z vašimi dokumenti rokujejo samo usposobljene, zanesljive in zaupanja vredne osebe.
- Celovita storitev – vam ostanejo le še digitalni dokumenti v želeni aplikaciji.
- Celo s papirnimi originali se vam ni več treba ukvarjati – prepustite jih našemu fizičnemu arhivu.
- Dokumenti so vam po digitalizaciji takoj na voljo za uporabo v oblaku.
- Digitalne dokumente zaščitite pred izgubo ali zlorabo z uporabo akreditirane storitve varne hrambe.
- Ni se vam treba ukvarjati z ročnim vpisovanjem meta podatkov – iz naše storitve se skupaj z dokumenti samodejno prenesejo v vaše aplikacije.
- Brez investicij v strojno opremo, licence za programsko opremo in brez skritih stroškov – mesečni obračun storitve glede na število dokumentov in obseg meta podatkov.
Po korakih do poslovanja brez papirja
S širokim naborom storitev digitalizacije omogočamo, da odpravite uporabo papirnih dokumentov v najrazličnejših delovnih postopkih, od prejete pošte do vsakodnevnega dela s strankami pri vaši osnovni dejavnosti.
- Digitalizacija prejete pošte
Glede na izbrano stopnjo zaupanja lahko poskrbimo za skeniranje celotne pošte, od splošne poslovne pošte do priporočenih pošiljk. Originalne papirne dokumente vam dostavimo na vaš naslov, jih arhiviramo v našem fizičnem arhivu ali komisijsko uničimo.
Koristi za naročnika:
- Razbremenitev zaposlenih; čas, ki je bil prej namenjen rutinskemu in neproduktivnemu rokovanju s prejeto pošto, se nameni bolj koristnim in dobičkonosnim delovnim nalogam.
- Možnost avtomatizacije obdelave prejetih dokumentov.
- Večja sledljivost prejetih pošiljk.
- Zajem računov
Vse kar naredite za digitalizacijo računov je, da jih ob prejemu skenirate v naš oblak. Skenirane račune optično prepoznamo in vam jih posredujemo v obliki eSLOG datoteke, ki jo enostavno uvozite v vašo poslovno aplikacijo. Elektronske račune lahko opcijsko prenesemo tudi v akreditirano storitev varne hrambe.
Koristi za naročnika:
- Rešite se prepisovanja podatkov in shranjevanja papirnih dokumentov, ki nastajajo pri vašem internem poslovanju ali pri poslovanju s strankami.
- Ni se vam več treba ukvarjati z ročnim vnašanjem v vaše poslovne aplikacije, zato lahko prihranite veliko časa in odpravite napake!
- Večja sledljivost prejetih pošiljk. Zajem računov je aktualen tako za podjetja kot za računovodske servise.
- Zajem poslovnih dokumentov
Rešite se prepisovanja podatkov in shranjevanja papirnih dokumentov, ki nastajajo pri vašem internem poslovanju ali pri poslovanju s strankami (npr. pristopni obrazci, vprašalniki, GDPR izjave,…). Ob digitalizaciji dokumentov poskrbimo za zajem podatkov tako, da se vam ni več treba ukvarjati z ročnim vnašanjem v vaše poslovne aplikacije.
Koristi za naročnika:
- Prihranite veliko časa in odpravite napake!
- Avtomatizirate postopek vključitve novega komitenta ali člana programa lojalnosti.
- Znižate stroške dela in hrambe dokumentov.
- Uskladite hrambo podatkov z zakonodajo (GDPR).
- Digitalizacija arhivskega gradiva
Papirni arhivi so dragi, saj zahtevajo veliko prostora in opreme. Še več denarja pa izgubljate z osebjem, ki ga rabite za vzdrževanje arhiva in z zamudnim iskanjem med gorami papirja. Vaše arhivske dokumente lahko digitaliziramo kar na vaši lokaciji in jih varno shranimo v sodobnem akreditiranem elektronskem arhivu.
Koristi za naročnika:
- Znižate stroške arhiva.
- Pohitrite iskanje arhivskih dokumentov.
- Zmanjšate tveganja izgube ali poškodbe arhivskega gradiva.
- Uskladite hrambo z zakonodajo (GDPR).
Odkrijte pravo rešitev za vaš izziv!
Stopite v stik s prodajnim svetovalcem in pridobite celovite informacije o storitvi.
Simon Golob
- +386 (0)41 507 835
Zakaj izbrati storitve Posita
- Zametki prve ponudbe naših informacijskih storitev segajo v leto 2002, skozi obdobje pa jih nadgrajujemo in posodabljamo za spreminjajoče se potrebe sodobnega poslovanja.
- Naša vizija je uspešno poslovanje, naša strategija so zadovoljni zaposleni z odličnimi rešitvami za stranke.
- Nove informacijske storitve so uvedene hitro, tako da njihove koristi lahko čimprej pretvorite v denar.
- Za vas prevzamemo informacijske izzive, ki ne ustvarjajo dodane vrednosti vaši osnovni dejavnosti in bremenijo vašo bilanco.
- Obvladujemo najsodobnejše tehnologije, poslovne probleme in dobre prakse, zato smo pravi sogovornik pri razvoju poslovanja in digitalni transformaciji.
- Zagotavljamo najvišjo raven varnosti, zaupnosti in zanesljivost, da lažje obvladujete vaša poslovna tveganja, ki se nanašajo na uporabo informacijskih tehnologij.
- Informacijske storitve najamete brez skritih stroškov, pri čemer mesečno plačujete le za dejansko porabo.
- Sodelujemo z vodilnimi domačimi in tujimi ponudniki informacijskih tehnologij in rešitev ter stalno dopolnjujemo naš portfelj storitev.