Urejeno, učinkovito, digitalno
Preizkušene dokumentne rešitve za organizacije vseh velikosti in dejavnosti. Brez začetne investicije in skritih stroškov.
Vas poslovna rast in vse več nalog postavlja pred izzive, da morate poenostaviti in avtomatizirati delovne postopke?
Želite pohitriti delo z dokumenti, delovnimi procesi in vsakodnevno iskanje informacij?
Hočete zmanjšati procesne napake in obvladovati kakovost procesov?
Bi radi znižali stroške in hkrati zaposlenim ter strankam omogočili prijazno poslovanje, enostavnost uporabe in transparentnost?
Razlogov za uvedbo dobrega dokumentnega sistema je veliko.
Preverite ali ste tudi vi potencialni uporabnik storitev za upravljanje z dokumenti in delovnimi postopki!
- Iščete rešitev, ki je prilagojena velikosti vaše organizacije, dejavnosti in potrebam na posameznih poslovni področjih?
- Pričakujete hitro strokovno uvedbo, kakovostno usposabljanje in vrhunsko uporabniško podporo?
- Želite dokumentni sistem kot storitev programske opreme, za katero plačujete zgolj mesečno naročnino in to po dejanski uporabi?
- Ne sklepate kompromisov glede zakonske skladnosti (ZVDAGA, ZEPEP, ZUP, ZVOP-2 in GDPR)?
- Razmišljate širše in želite dokumentni sistem postopoma umestiti v celovito sliko digitalizacije vašega podjetja?
- Pogrešate dokumentni sistem z dodatnimi storitvami, kot so digitalizacija dnevne vhodne pošte in ostalih papirnih dokumentov, digitalno podpisovanje ter zakonsko skladna e-hramba dokumentov?
- Bi radi povezali dokumentni sistem z zalednim informacijskim sistemom ERP in drugimi poslovnimi aplikacijami za celovito in visoko avtomatizirano izvedbo digitalnih delovnih postopkov?
Vse storitve brezpapirnega poslovanja na enem mestu
Naj bo vaše poslovanje v celoti brezpapirno, ročne delovne postopke pa polno ali delno avtomatizirajte in digitalizirajte.
Za organizacije vseh velikosti in dejavnosti
V partnerstvu z mednarodnim podjetjem MARGIS d. o. o. nudimo dokumentni sistem za majhna, srednja in velika podjetja. Naročnik je lahko v sektorju gospodarstva ali del javne uprave. Dokumentni sistem je v različicah BusinessConnect, ki je namenjen podjetjem v gospodarstvu, GovernmentConnect, ki je namenjen organizacijam v javni upravi, ter JusticeConnect, namenjen organizacijam znotraj pravnega sistema.
Dokumentni sistem je modularne narave, kar omogoča postopno uvajanje in manjšo začetno investicijo za vzpostavitev in uporabo. Postavitev je lahko v IT-okolju naročnika, daleč najbolj optimalna pa je rešitev, ko se dokumentni sistem uporablja v oblaku Posita. S tem namreč odpravite direktne stroške za vzpostavitev IT-okolja pri naročniku ter celotno storitev IT-okolja in dokumentnega sistema poravnavate mesečno.
Dokumentni sistem ima certifikat Arhiva Republike Slovenije in je popolnoma skladen z zakonodajo Republike Slovenije in EU (ZVDAGA, ZEPEP, ZUP, ZVOP-2, GDPR, eIDAS …). Dokumenti v sistemu BusinessConnect in njegovih različicah so tako zakonsko enakovredni originalom v papirni obliki. Na ta način naročnik prihrani prostor (odpadejo fizični arhivi), poveča hitrost pridobivanja podatkov iz dokumentacije ter enostavneje delno ali polno avtomatizira in digitalizira poslovne procese.
Zajem vhodne in izhodne pošte
- Avtomatsko vodenje dnevnika dnevne vhodne in izhodne pošte.
- Zajem in pretvorba papirnega gradiva v digitalno obliko (digitalizacija vhodne pošte).
- Zajem elektronske pošte in njenih priponk.
- Dodajanje podatkov na zajetih dokumentih (metapodatki).
- Posredovanje prejetega gradiva internim in eksternim prejemnikom.
Upravljanje s prejetimi računi
- Zajem in opremljanje s podatki.
- Povezava z drugimi dokumenti in dodajanje priponk.
- Podpora procesu odobritve računa (likvidacija).
- Izvajanje poslovnih pravil (npr. uprava potrjuje račune samo nad določenim zneskom).
- Hramba dokumentacije v zakonsko zahtevanih rokih (možna izvedba v kombinaciji z varno hrambo).
Proces nabave
- Podpora izvajanju nabavnega procesa (zahtevek, odobritev…).
- Izdajanje naročilnic preko različnih kanalov (e-pošta, navadna pošta …).
- Povezovanje dokumentacije s prejetimi in izdanimi računi.
Obvladovanje pogodb
- Podpora procesu upravljanja s pogodbeno dokumentacijo.
- Uporaba v naprej pripravljenih predlog za kreiranje dokumenta.
- Priprava dokumenta z MS Office orodji neposredno v dokumentnem sistemu.
- Verzioniranje dokumentacije, sledljivost, transparentnost.
- Digitalno podpisovanje dokumentacije.
- Uporaba opomnikov (npr. pred iztekom pogodbe).
Kadrovska dokumentacija
- Osebne mape zaposlenih in dostop do njih (izključno vsak do svoje kadrovske mape).
- Podpora procesom za potne naloge (zahtevek, odobritev, poročanje, povezava s finančno/kadrovsko službo).
- Podpora ostalim procesom kadrovske službe (zaposlovanje …).
- Upravljanje s procesom odsotnosti (zahtevek za letni dopust, odobritve/zavrnitve, poročanje finančni/kadrovski službi ...).
Vodenje sej, kolegijev in sestankov
- Sklicevanje sestankov.
- Distribucija gradiva pred sestankom.
- Zapis sklepov sestanka in nadzor nad izvajanjem sklepov.
- Zapisniki sestankov.
Upravljanje dokumentacije sistemov kakovosti ISO:
- Podpora procesu upravljanja s pogodbeno dokumentacijo.
- Uporaba v naprej pripravljenih predlog za kreiranje dokumenta.
- Priprava dokumenta z MS Office orodji neposredno v dokumentnem sistemu.
- Verzioniranje dokumentacije, sledljivost, transparentnost.
- Digitalno podpisovanje dokumentacije.
- Uporaba opomnikov (npr. pred iztekom pogodbe).
Odkrijte pravo rešitev za vaš izziv!
Stopite v stik s prodajnim svetovalcem in pridobite celovite informacije o storitvi.
Roman Črešnar
- +386 (0)41 723 217
Zakaj izbrati storitve Posita
- Zametki prve ponudbe naših informacijskih storitev segajo v leto 2002, skozi obdobje pa jih nadgrajujemo in posodabljamo za spreminjajoče se potrebe sodobnega poslovanja.
- Naša vizija je uspešno poslovanje, naša strategija so zadovoljni zaposleni z odličnimi rešitvami za stranke.
- Nove informacijske storitve so uvedene hitro, tako da njihove koristi lahko čimprej pretvorite v denar.
- Za vas prevzamemo informacijske izzive, ki ne ustvarjajo dodane vrednosti vaši osnovni dejavnosti in bremenijo vašo bilanco.
- Obvladujemo najsodobnejše tehnologije, poslovne probleme in dobre prakse, zato smo pravi sogovornik pri razvoju poslovanja in digitalni transformaciji.
- Zagotavljamo najvišjo raven varnosti, zaupnosti in zanesljivost, da lažje obvladujete vaša poslovna tveganja, ki se nanašajo na uporabo informacijskih tehnologij.
- Informacijske storitve najamete brez skritih stroškov, pri čemer mesečno plačujete le za dejansko porabo.
- Sodelujemo z vodilnimi domačimi in tujimi ponudniki informacijskih tehnologij in rešitev ter stalno dopolnjujemo naš portfelj storitev.